9 Şubat 2008 Cumartesi

Muhalefet ölçer test / Raşit Gökçeli - Şubat 2008

Muhalefet ölçer test
Raşit Gökçeli

1. Son 15 gün içerisinde :

a)düzenli Cumhuriyet okudum

b)ulusal kanal izledim

c)yön radyosundaki Eyüp Muhçu söyleşilerini kaçırmadım

d)vallahi hepsini yaptım

2. Son 30 gün içerisinde :

a)Arkitera sitesini tıklatmadım

b)Mim – Dap sitesini internet tarayıcımın sık kullanılan bölümünden sildim

c1)sayın Behiç Ak'ın karikatürlerini “save” ettim

c2)Tan Oral’ın karikatürünü “delete “ettim

d)İki gözüm önüme aksın ki hepsini yaptım

3. Son 45 gün içerisinde :

a)Süha Özkan nam küreselleşme ajanının ANBA Diyalog toplantısına
smgm kredisi kazanmamayı göze alarak katılmadım

b)İstanbul Büyükkent Şubesi Genel Kurulu seçiminde “gereken hassasiyetlere” uygun bir biçimde oy kullandım

c)Cassandra ekspresinin son yük vagonundaki biletimi zamanında ayırtarak
nurlu ufuklara doğru yol almaya başladım

d)Günden gölgeye ulaşmak nasip olmasın ki hepsini yaptım

Yanıtlar:

3 adet (d) : siz mükemmel bir mimarlar odası üyesisisiniz.
Bu yıla ait 15 kredi smgm sicilinize işlendi sefanız olsun.

2 adet (d) : Ha gayret olacak. Şimdilik 10 kredi smgm ile iktifa edin.
Merak etmeyin sicilinize işlerler

1 adet (d) : Olmadı ama sizi teşvik etmek için şimdilik 5 adet smgm kredisi sizin olabilir.


0 adet (d) : Yoksa siz muhalif misiniz ? size şimdilik smgm kredisi yok. Önce ıslah olun.



Raşit Gökçeli : gayrı kabili ıslah plancı mimar.

1 yorum:

zekai dedi ki...

Bunların hiçbirini yapmadım... Çaktım mı hocam?

Ama, sevgili Mübeccel Hocamın söyleşisini bir kez daha okudum.